Running For Fun And Profit

En blogg om löpning och träning

Stängd blogg

with 8 comments

Eftersom jag inte har tyckt att det är speciellt roligt och skriva på bloggen mer så väljer jag att stänga den. Antagligen är själva adressen kvar ett tag men tanken är att ta bort den framöver också.

Jag kommer fortsätta kommentera på andras bloggar vilket jag tycker är trevligt så jag försvinner inte från nätet.

Tack för denna tid 🙂

Written by Dunceor

18 mars, 2011 den 09:44

Publicerat i Löpning

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Näää!? Du ska inte ens skriva om nya skor?

    Farsan

    18 mars, 2011 at 09:30

    • Jag tänkte att när jag känner att jag verkligen behöver skriva något så får jag gästblogga 😉

      Dunceor

      19 mars, 2011 at 12:20

  2. Synd, men vad är skälet till att du tar bort adressen helt? Till min blogg kommer dagligen mängder av googlare och letar efter allt möjligt gammalt. Det går väl att stänga av möjligheten att skriva kommentarer om man vill slippa besväret att granska dem.

    Jumper tipsar om att du som urgammal löparbloggare och kommentator borde ha en plats hos Max&Nisse, som verkar ha tappat lite styrfart. Där skriver de flesta av de åtta medarbetarna mycket sällan.

    snitsaren

    23 mars, 2011 at 11:32

    • Jag känner att det är lika bra att kapa det helt istället för bara halvfärdigt och därför ta bort alla. Jag kan dock lugna er och säga att allt finns sparat så vill jag någon gång återkomma så finns alla poster och alla kommentarer sparade för framtida bruk.

      Vi får se om jag får sug att gästblogga, antagligen efter något storlopp kan jag tänka mig det.

      Dunceor

      23 mars, 2011 at 02:42

  3. Nej men vad trist. Hoppas i alla fall få träffa dig igen vid tillfälle! Spring väl!

    Sofie RW

    26 mars, 2011 at 05:20

  4. Supertrist att du slutar blogga, men så är det ju ibland… Been there, done that and started again, så det finns hopp. Leta gärna upp mig på FB eller jogg om du finns i något av dessa forum, för jag vill ju inte att du försvinner helt…

    Lena

    28 mars, 2011 at 02:19

  5. TRÅKIGT!

    Ingmarie

    6 april, 2011 at 03:05


Kommentera

